Tuesday 25 September 2012

AKU ??

                           HAIIII , boring lahh ! , sebenarnya , malas nak blogging bagai ni , tapiiiiyyy ,
                          
                           sesangatt lahh , bosan . ehem2 , saya nuraliah irdina binti zairuddin , nak beritahu

                           bahawa , ada seorang manusia yang teramat chomelll . ahaha , nak tau siapa ?


                           tak perlulahh , hehhee . : )







                                                               SAYA LAHH BUDAKK .



                 hehheee , klakarnyaaa . aku memang budak puuunnn . ahaha . erm , ramai orng cakap aku tak

                 matang . kenapa ye ? hehee , perangai aku cam budak2 memang lahh . hmm , boringnye .




                                    okeyy lahh , ni profile aku .


               NURALIAH IRDINA BT ZAIRUDDIN

               12 TAHUN

               SUKA TEDDY BEAR .
               
               2 NOVEMBER 2000

               BARU LEPAS HABIS UPSR .

            



Okeyy , tu jelahh , malas lahh , bye .
bye sayangggg . : )
              

No comments:

Post a Comment