Monday 17 September 2012

HATI YANG TERLUKA . huhu .




                     hai , hati ni sakit , ahaha , menangis atas sebab2 tertentu , hmm , pernah ade org tu cakap , sabar , walau apa pun cabaran yang mendatang , tapi , kalau dah tak tahan mungkin , akan menangis . ahaha , sakitnya hati . bodoh jugak kan aku ni . bodoh sangat . tapi tak pe demi , membela kwan aku , aku sanggup . dia satu2nya kawan aku yg , mmg rapat . dan GENG LEXURY  tu , nape nak kacau hidup org ??? tak sape lagi ke yg bolehh dia sakitkan ?? aku bukan tunggul . aku tak tau nape dia tak nak bagitau siapa dia sebenarnya ? nape nak sorokkan diri ? sedangkan ,orang yang menyampahkan aku pun bolehh tunjuk diri sebenar . tapi , nape dia BODOH ??? dia , hhmm , sellfishh !! aku benci org sellfishh !!! aku , pernah dendam ngan org tu , sampai rase nak aje bunuh dia . sama macam GENG LEXURY BODOH tuhh !! siap kau rosmaisarah .. bersubahat ngan GENG BODOHH tuhh . aku akan balass , dan aku memang akan balas . walau macam mana sekali pun . aku pengawas kat sekolah kebangsaan , so aku ade kuasa untuk melaporkannya . ahaha , sakainya . hmm , kau tunggu  . aku sabar bila dia cakap aku perampas . tulahh perasaan zeity bila aku cakap camtuhh kat dia kann ZEITY ?? aku nak minta maaf . tapi GENG LEMBAP ni tak boleh dimaafkan . dia ni , memang menyakitkan .  aku akan balas . sampai bile2 , aku takkan maafkan kau . ini , janji aku . JANJI , TETAP JANJI . hmm , esok masa untuk menentukan .. kau tunggu , ROSMAISARAH .. hhmm , memang menyakitkan .




okeyy lah assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment