Tuesday 14 August 2012

MUNNA NADHIRAH ........

                                     

                                         






sebenarnye , aku ade sorang kawan , dia ni baik , tapi , aku yg pelik . sebab selalu buat dia marah , aku pun tak tau kenapa aku selalu buat macam tu . sebenarnya .. aku takut nak berpisah dengan dia , tapi , kalau dah takdir allah aku tak tau lah . itu semua kehendak allah . profile dia kat bawah ni :







                                              MUNNA NADHIRAH ISMAIL


MUNNA NADHIRAH BT. ISMAIL

12 TAHUN

COMEL , SOPAN LAH JUGAK .

DIA BAIK SANGAT .



            Dah , tu je lah profile dia , yg penuh aku tak boleh bagi . aku , sebenarnya .. sayang dia sangat2 . nanti aku tunjuk gambar dia . dia memang comel . dia lah yang" paling terbaik didunia" !!
okeylah ni gambar dia:






comel kan ??? kan3 ? munna , aku sebenarnya sayang kau sangat2 . bye , assalamualaikum .:)

3 comments:

  1. hmm .. aku pun syg kau . aku tahu kau boleh berubah . cuma adam je yang susah :)

    ReplyDelete
  2. hmm :) kau gaduh ngan dia lagi ke ?

    ReplyDelete