Monday 17 September 2012

TERENGGANU :)


ahaha , hai , aku rasa best gilerrr pi terengganu , bersama , rakan2 sejawatku ,  ahaha . pi sana pun ade ruginya . isk isk isk , tak dapat pi kilang bot , tak dapat naik bas terbuka ngan tak dapat pi RANTAU ABANG . tu yang nak nangis tu , :( nak tengok nyunyu . ahaha . tapi takpe yang penting enjoy . ahaha , kadang2 aku tak sihat kat sana . hmm tulah , menyusahkan org je aku ni . muntah tak habis2 . tapi tak pe . aku still okey . munna , duk sebelah aku . adam duk sebelah azmeer . aku tibai fon mun , sampai habis bateri . ahaha , jahatnya aku . :) tapi , aku ada baiknya jugak . ahaha , angkat bakul sendiri nampak . :) erm , aku happy kat sana , mmg happy , tapi ade yg sedih .. huhuhu , sedihh sesangat , yang sedihh tu , tak nk lahh crite . heheheee . rase macam nak pergi balik .. pergi sekejap sangat ... aku nak pergi balik . :( bolehlah , putar masa balik . ahaaha , aku mohon macam mna pun , takkan dapat punya lah . hmm , okey lah , bye , assalamualaikum . :)

No comments:

Post a Comment